Beyonce ve Adidas işbirliğine 2018 yılında başlamış, bu noktada Adidas Ivy Park kıyafetlerinin üretimini üstlenirken Beyonce de marka için ayakkabı ve kıyafet üzerinde çalışmıştı.
Beklentilerin aşağısında kaldı
Ticari ayrılık haberi, Wall Street Journal’ın Şubat ayında Ivy Park’ın 250 milyon dolarlık satış beklentisine kıyasla yalnızca 40 milyon dolar kıymetinde iş yaptığını yazmasının akabinde geldi. Geçtiğimiz ay Wall Street Journal’da yer alan bir haber, pop yıldızı ile Adidas ortasındaki iştirakte bir sorun olduğunu gündeme getirdi. Kaynaklara nazaran, Ivy Park’ın 2022’deki düşük performansı Adidas’ın yıllık beklentilerine yaklaşık 200 milyon dolarlık bir boşluk açmıştı. Gazete tarafından incelenen evraklar, serinin satışlarının bir evvelki yıla nazaran yüzde 50’den fazla düşerek yaklaşık 40 milyon dolara gerilediğini gösterdi.
THR’nin haberini dayandırdığı kaynağına nazaran, Beyonce ve Adidas son vakitlerde tasarımsal hususlardaki farklılıklar nedeniyle tartışmaya başlamış bu da muahedenin sona ermesine yol açmıştı.
Ancak, iki tarafın tam olarak ne mevzuda uyuşmazlığa düştüğü şimdi net değil
Daily Mail ise kelam konusu haberi “Her şeye karşın, Beyonce’nin kendi yolunu çizmeyi ve yaratıcı özgürlüğünü muhafazayı umduğu söylendi” sözleriyle servis etti.